Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Strefa wiedzy

Rekrutacja
rekrutacja
Znajdź to, co Cię interesuje
Alfabet Liderki
Artykuły

Alfabet Liderki

Przed Wami Alfabet Liderki, czyli 22 rzeczy, które naszym zdaniem najlepiej oddają charakter współczesnej, inspirującej innych menedżerki (chociaż nie widzimy przeszkód, by liderzy także korzystali z tego alfabetu :) ). Publikacja powstała z okazji Dnia Kobiet.
Alfabet Liderki
Wypalenie zawodowe – syndrom naszych czasów. Przyczyny, objawy oraz sposoby, jak mu zapobiegać
Artykuły

Wypalenie zawodowe – syndrom naszych czasów. Przyczyny, objawy oraz sposoby, jak mu zapobiegać

Dziś, ze względu na szerokie zmiany w obszarze społecznej dynamiki pracy, wypalenie zawodowe może dotknąć każdego, niezależnie, czy pracuje w branży IT, obsłudze klienta, jest lekarzem, nauczycielem, czy aktywistą.
Wypalenie zawodowe – syndrom naszych czasów. Przyczyny, objawy oraz sposoby, jak mu zapobiegać
Pokolenie Z a zarządzanie w pracy zdalnej: na co zwracać uwagę?
E-booki

Pokolenie Z a zarządzanie w pracy zdalnej: na co zwracać uwagę?

Największą zagadkę dla pracodawców stanowi w naturalny sposób pokolenie Z – z najkrótszym stażem zawodowym – wchodzące na rynek z odmiennymi od swoich poprzedników doświadczeniami i oczekiwaniami, ale także mierzące się z wyjątkowymi okolicznościami.
Pokolenie Z a zarządzanie w pracy zdalnej: na co zwracać uwagę?
Savoir-vivre spotkań zdalnych - krótki przewodnik
E-booki

Savoir-vivre spotkań zdalnych - krótki przewodnik

Wraz z początkiem pandemii współpraca zespołowa zmieniła bezpowrotnie swój charakter – po raz pierwszy w tak wielu organizacjach i na tak ogromną skalę doświadczyliśmy przejścia na pracę zdalną i hybrydową.
Savoir-vivre spotkań zdalnych - krótki przewodnik
Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.
Artykuły

Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.

W każdym z nas jest coś z żyrafy i szakala. W codziennych rozmowach – zawodowych, rodzinnych czy towarzyskich – posługujemy się językami symbolizowanymi właśnie przez te zwierzęta. Co to oznacza dla nas i naszych relacji?
Mówisz językiem szakala czy żyrafy? O sztuce budowania porozumienia.
Style zachowań a jakość współpracy
Video

Style zachowań a jakość współpracy

Opowiada: Paulina Węgrzyn
Style zachowań a jakość współpracy
SZKOLENIA ONLINE - Wskazówki dla równoległej formy rozwoju
E-booki

SZKOLENIA ONLINE - Wskazówki dla równoległej formy rozwoju

Nikt nikogo nie będzie przekonywał, że szkolenie ONLINE jest lepszą formą szkolenia niż to w kontakcie bezpośrednim. Niektórzy klienci do dziś dnia nie zdecydowali się posmakować zdalnych szkoleń (bo nic nie zastąpi bezpośredniego kontaktu), inni zaś deklarują, że jeszcze przez kolejny rok nie zamierzają zmieniać tej formy na spotkanie bezpośrednie.
SZKOLENIA ONLINE - Wskazówki dla równoległej formy rozwoju
Integra - Inteligencja emocjonalna w biznesie
Webinary

Inteligencja emocjonalna w biznesie

Empatia to przyszłość relacji biznesowych a świadomość własnej inteligencji emocjonalnej w kontaktach z ludźmi jest podstawą ich trwałości i skuteczności.
Inteligencja emocjonalna w biznesie
Planeta głowa - Wybierz kierunek Twojej podróży
E-booki

Planeta głowa - Wybierz kierunek Twojej podróży

Szukamy sposobów radzenia sobie z tak nagle odmienioną rzeczywistością. Poszukujemy recept, inspiracji, złotych rad. Jednym z remediów na wymuszoną izolację stał się Internet.
Planeta głowa - Wybierz kierunek Twojej podróży
Więcej niż suma jednostek – trzy cechy zgranego zespołu
Artykuły

Więcej niż suma jednostek – trzy cechy zgranego zespołu

Kiedy brzmienie poszczególnych instrumentów w orkiestrze odpowiednio się przenika, razem tworzą harmonijną melodię. Sukces zależy zarówno od zaangażowania każdego z muzyków, jak i dyrygenta. Podobnie „zgranie” kompetencji i umiejętności pracowników pomaga w efektywnym osiąganiu wspólnych celów.
Więcej niż suma jednostek – trzy cechy zgranego zespołu