Młodszy specjalista ds. sprzedaży usług HR

Rodzaj umowy: o pracę

Znajdujemy się w czołówce polskich firm szkoleniowo-doradczych. Od ponad 20 lat z sukcesami wspieramy organizacje w takich obszarach, jak: szkolenia menedżerskie i sprzedażowe, lean management, rekrutacje, doradztwo i coaching, programy rozwojowe oraz work-life balance. W naszej codziennej pracy stawiamy na partnerstwo i zaufanie.

Jako zespół ekspertów wspieramy organizacje w wielowymiarowych procesach rozwojowych, biorąc współodpowiedzialność za efekty i wyniki prowadzonych przez nas szkoleń. Niejednokrotnie kształtujemy kierunki rozwoju w organizacjach, dzięki czemu każdego dnia poszerzamy nasze horyzonty. Zaufało nam ponad 500 firm, a wiele z nich współpracuje z nami w wielowymiarowym aspekcie rozwoju organizacji od kilku do kilkunastu lat.

 

W związku z rozwojem naszego zespołu, poszukujemy osoby na stanowisko:


Młodszy specjalista ds. sprzedaży usług HR


Miejsce pracy: Poznań

Co jest dla nas ważne?

Twoja postawa, motywacja, nastawienie. Jeśli potrafisz współpracować w zespole, angażujesz się w powierzane zadania, Twoją pracę cechuje odpowiedzialność, samodzielność, zorganizowanie i sumienność, a dodatkowo chcesz rozwijać swoje umiejętności sprzedażowe w branży HR, czekamy właśnie na Ciebie!

Twój zespół:

Jako Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży usług HR dołączysz do działu handlowego i wesprzesz swoją pracą naszych Menedżerów ds. projektów doradczo-szkoleniowych oraz grono trenerów Integry.

Twoje obowiązki:

  • wsparcie działu handlowego w bieżących tematach (m.in. przygotowywanie ofert handlowych, kontakt z klientem, pilnowanie grafików spotkań)
  • utrzymywanie jakościowych standardów w partnerskiej relacji z klientem
  • ścisła współpraca z trenerami i odpowiedzialność za koordynację przebiegu projektów
  • udział w spotkaniach i negocjacjach handlowych

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane nauki społeczne lub ekonomiczne)
  • doświadczenie w sprzedaży usług w sektorze B2B
  • dobra znajomość języka angielskiego (znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem)
  • łatwość w nawiązywaniu i budowaniu trwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • wysokie zdolności organizacyjne
  • umiejętność współpracy w zespole
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office: Word, Excel, Power Point)
  • poczucie odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywanie powierzanych zadań
  • wysoka kultura osobista
  • prawo jazdy kat. B

Co oferujemy:

  • pracę w młodym, otwartym zespole, w dobrej, nieformalnej atmosferze
  • nowoczesne biuro i niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
  • możliwość udziału w kursie języka angielskiego (lekcje indywidualne z lektorem)
  • możliwość rozwijania swoich kompetencji poprzez udział w ciekawych projektach, szkoleniach, konferencjach, inicjatywach marketingowych

Nie chcemy nikogo wrzucać od razu „na głęboką wodę”, dlatego na początku będziesz wspierać nasz dział handlowy. W ten sposób poznasz nasze produkty, klientów i doświadczysz wszystkich aspektów naszych działań, by objąć swoje docelowe stanowisko – Sales Managera.

Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, prosimy o przesłanie CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Integra Consulting Poland Sp z o.o. Sp. k. z siedzibą w Poznaniu w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych procesach rekrutacyjnych” za pomocą przycisku Aplikuj na stronie.

 


Zainteresowała Cię
oferta pracy?

aplikuj