Asystent/-ka ds. Kadr

Lokalizacja: Poznań
Rodzaj umowy: o pracę
Liczba wakatów: 2

Dla naszego Klienta, agencji pracy, wchodzącej w skład niemieckiej grupy kapitałowej, która od 20 lat wspiera swych Partnerów biznesowych, dostarczając im rozwiązania w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji stałych i doradztwa personalnego, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy:


Miejsce pracy: Poznań

Czym będziesz się zajmować:

  • wsparciem w obsłudze kadrowej pracowników zatrudnionych w Niemczech
  • przygotowaniem dokumentów koniecznych do zatrudnienia pracowników
  • wystawianiem wniosków urlopowych i ewidencją czasu pracy 
  • przygotowaniem różnego rodzaju zaświadczeń dla pracowników
  • archiwizacją dokumentów


Czego u Ciebie poszukujemy:

  • pierwszych doświadczeń w pracy na podobnym stanowisku przy obsłudze kadrowej, obiegu dokumentów, czy rozliczeń
  • znajomości języka niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym - min. B1 (głównie dokumenty, korespondencja) 
  • skrupulatności, dokładności i sumienności
  • znajomości MS Office, a szczególnie Excel
  • umiejętności pracy zarówno samodzielnej jak i w zespole


Co otrzymasz w zamian:

  • stabilne warunki zatrudnienie - umowa o pracę
  • nowoczesne i komfortowe biuro w centrum miasta z niesamowitą panoramą Poznania;
    dużą samodzielność działania i swobodę;
  • dla miłośników języka niemieckiego – możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez kursy i praktykę;
  • szansę na rozwój i poszerzanie kompetencji;
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, system kafeteryjny MyBenefit, zajęcia sportowe (darmowa siłownia w budynku);
  • spotkanie integracyjne, udział w inicjatywach dobroczynnych, możliwość uczestnictwa w działaniach z zakresu Zrównoważonego Rozwoju 

Czego możesz się spodziewać w tym procesie rekrutacji:

  • po zaaplikowaniu swojego CV otrzymasz od nas potwierdzenie sukcesu przesłania dokumentu (komunikat w formularzu aplikacyjnym);
  • jeśli Twój profil będzie wpisywał się w powyższy opis, to na początek porozmawiamy w formule zdalnej [pierwsza to rozmowa telefoniczna ok. 15 min, druga: wideorozmowa ok. 45 min do godziny];
  • potem przed Tobą perspektywa spotkań w siedzibie firmy naszego Klienta. 

Zapraszamy do aplikowania! 

Zainteresowane osoby, prosimy o przesłanie CV z klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Integra Consulting Poland Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Poznaniu w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych procesach rekrutacyjnych” za pomocą przycisku Aplikuj na stronie.


Zainteresowała Cię
oferta pracy?

aplikuj