Rekrutacje
Polityka prywatności
Zasady przetwarzania danych osobowych w procesie rekrutacji (obowiązek informacyjny):
- administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Integra Consulting Poland Sp z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Górki 7.
- kontakt jest możliwy pod adresem: o Integra Consulting Poland Sp z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Górki 7 o e-mail: odo@integra-consulting.pl
- dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych procesach rekrutacyjnych na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- odbiorcą Państwa danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie bezpieczeństwa, podmiot w zakresie bezpieczeństwa CRM, przedstawiciel klienta zlecającego rekrutację.
- dane zgromadzone w procesach rekrutacyjnych będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż trzy lata.
- osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez Integra Consulting. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO.
- osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu procesu rekrutacji;
- podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się kandydata do udziału w procesie rekrutacyjnym.