Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta

Lokalizacja: mazowieckie (Warszawa)
Rodzaj umowy: o pracę / B2B
Branża: Sprzedaż / obsługa klienta

Aplikuj

Dla naszego Klienta, firmy będącej wiodącym dystrybutorem na rynku papieru i artykułów biurowych, należącej do międzynarodowego holdingu, poszukujemy osoby na stanowisko: 

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta 

Zakres zadań i odpowiedzialność:

  • Współpraca z Przedstawicielami Handlowymi w celu zapewniania realizacji planu sprzedaży oraz wysokiej jakość serwisu Klienta w zakresie obsługi zamówień;
  • Realizacja zleceń i zamówień od aktualnych Klientów oraz rozwój sprzedaży u obecnych Klientów (w tym przygotowywanie ofert i cenników dla Klientów);
  • Realizacja KPI stanowiskowych – m.in. telefony wychodzące do Klientów, składanie ofert, informowanie o promocjach, nowych produktach itp.;
  • Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych;
  • Aktualizacja informacji w CRM, tworzenie Kart Klientów, obsługa SAP.

Kluczowe wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w sprzedaży i obsłudze Klienta;
  • Dobra organizacji pracy własnej i umiejętność współpracy;
  • Nastawienia na osiąganie celów;
  • Doświadczenie w branży biurowej, sprzedaży artykułów biurowych – mile widziane;
  • Znajomość programu SAP – mile widziana.

Pracodawca zapewnia:

  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie;
  • Wynagrodzenie wyjściowe, prowizje i promię roczną;
  • Prywatną opiekę medyczną Allianz, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, bony świąteczne;
  • Narzędzia pracy.

Benefity

Finansowanie zajęć sportowych

Finansowanie zajęć sportowych

Elastyczny czas pracy

Elastyczny czas pracy

Dofinansowanie szkoleń  i kursów

Dofinansowanie szkoleń i kursów

Ubezpieczenie  na życie

Ubezpieczenie na życie

Prywatna opieka medyczna

Prywatna opieka medyczna

Formularz aplikacyjny

Nr telefonu, format +xx xxxxxxxxx - gdzie x oznacza cyfrę

Data urodzenia

Załącz CV

Inne dokumenty

* - pola wymagane
Formularz wymaga poprawy - sprawdź zaznaczone pola
Błąd formularza.
Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy:
[email protected]
Nie znalazłeś ogłoszenia dla siebie?

Nie znalazłeś ogłoszenia dla siebie?

Dołącz do naszej bazy i zadbaj o swoją karierę.

Obszar działania najlepszej firmy rekrutacyjnej w Poznaniu

Obszar działania najlepszej firmy rekrutacyjnej w Poznaniu

Integra Rekrutacje to najlepsza firma rekrutacyjna w Poznaniu oferująca rekrutacje na terenie całej Polski. Nasze doświadczenie i znajomość lokalnego rynku pozwalają nam skutecznie wspierać również przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Jako doświadczona firma rekrutująca pracowników, koncentrujemy się na pozyskiwaniu ekspertów o konkretnych kwalifikacjach, dopasowanych do branży i kultury organizacyjnej klienta.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług rekrutacyjnych? Dzięki elastycznemu, indywidualnemu podejściu do każdego projektu, łączymy profesjonalizm z pasją do tworzenia wartościowych zespołów. Dodatkowo na każdym etapie współpracy dbamy o transparentność i efektywność procesu, co pozwala naszym Klientom lepiej kontrolować koszty rekrutacji pracowników.

Dzięki temu mogą oni skupić się na rozwoju zespołu, mając pewność, że proces pozyskiwania kandydatów jest prowadzony profesjonalnie i zgodnie z ustalonymi założeniami. Zapraszamy do współpracy firmy z Poznania, a także z całej Polski, które cenią jakość, skuteczność i partnerskie podejście.

Poznaj nas