Integra Integra Integra Kliknij, aby przejsć dalej
Kliknij, aby przejsć dalej
  • Kontrast

Key Account Manager

Lokalizacja: mazowieckie (Warszawa)
Rodzaj umowy: o pracę / B2B
Branża: Sprzedaż / obsługa klienta

Aplikuj

Dla naszego Klienta, firmy będącej wiodącym dystrybutorem na rynku papieru i artykułów biurowych, należącej do międzynarodowego holdingu, poszukujemy osoby na stanowisko: 

Key Account Manager

(produkty higieniczne dla sektora office)

Twoje zadania:

  • Rozwój sprzedaży na podległym terenie (koncentracja na woj.mazowieckim, ale również pojedyncze wyjazdy do Klientów na terenie całej Polski) poprzez pozyskiwanie nowych Klientów hurtowych

  • Zarządzanie oraz opieka nad istniejącym portfelem Klientów z sektora office w zakresie produktów z obszaru higieny

  • Realizacja planów sprzedaży i przygotowywanie ofert

  • Eksperckie wsparcie dla pozostałego zespołu handlowego w zakresie produktów higienicznych

  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych

  • Prowadzenie negocjacji handlowych

  • Monitorowanie rynku i identyfikacja nowych możliwości biznesowych

Szukamy kandydatek/kandydatów posiadających:

  • Minimum kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży dla Klientów hurtowych, preferowane w sektorze higienicznym

  • Znajomość sektora office, w tym współpraca z biuroserwisami i hurtowniami – mile widziana

  • Umiejętność realizacji celów biznesowych

  • Inicjatywę, samodzielność i konsekwencję w działaniu

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

  • Prawo jazdy kat. B

  • Wykształcenie wyższe – mile widziane

  • Znajomość MS Office

  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego – mile widziana

Oferujemy:

  • Służbowy samochód (Skoda Fabia)

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja miesięczna + premia roczna)

  • Możliwość wyboru formy współpracy (UoP lub B2B)

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Pakiet Multisport

  • Dofinansowanie szkoleń i kursów

  • Ubezpieczenie na życie

  • Bony świąteczne

Benefity

Finansowanie zajęć sportowych

Finansowanie zajęć sportowych

Elastyczny czas pracy

Elastyczny czas pracy

Dofinansowanie szkoleń  i kursów

Dofinansowanie szkoleń i kursów

Ubezpieczenie  na życie

Ubezpieczenie na życie

Prywatna opieka medyczna

Prywatna opieka medyczna

Formularz aplikacyjny

Nr telefonu, format +xx xxxxxxxxx - gdzie x oznacza cyfrę

Data urodzenia

Załącz CV

Inne dokumenty

* - pola wymagane
Formularz wymaga poprawy - sprawdź zaznaczone pola
Błąd formularza.
Prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy:
[email protected]
Nie znalazłeś ogłoszenia dla siebie?

Nie znalazłeś ogłoszenia dla siebie?

Dołącz do naszej bazy i zadbaj o swoją karierę.

Obszar działania najlepszej firmy rekrutacyjnej w Poznaniu

Obszar działania najlepszej firmy rekrutacyjnej w Poznaniu

Integra Rekrutacje to najlepsza firma rekrutacyjna w Poznaniu oferująca rekrutacje na terenie całej Polski. Nasze doświadczenie i znajomość lokalnego rynku pozwalają nam skutecznie wspierać również przedsiębiorstwa oraz duże korporacje. Jako doświadczona firma rekrutująca pracowników, koncentrujemy się na pozyskiwaniu ekspertów o konkretnych kwalifikacjach, dopasowanych do branży i kultury organizacyjnej klienta.

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług rekrutacyjnych? Dzięki elastycznemu, indywidualnemu podejściu do każdego projektu, łączymy profesjonalizm z pasją do tworzenia wartościowych zespołów. Dodatkowo na każdym etapie współpracy dbamy o transparentność i efektywność procesu, co pozwala naszym Klientom lepiej kontrolować koszty rekrutacji pracowników.

Dzięki temu mogą oni skupić się na rozwoju zespołu, mając pewność, że proces pozyskiwania kandydatów jest prowadzony profesjonalnie i zgodnie z ustalonymi założeniami. Zapraszamy do współpracy firmy z Poznania, a także z całej Polski, które cenią jakość, skuteczność i partnerskie podejście.

Poznaj nas