Metody naszej pracy
Metody pozyskiwania kandydatów
W procesie pozyskiwania kandydatów dobieramy odpowiednie metody:
Poszukiwania bezpośrednie (direct search) realizujemy na portalach dla profesjonalistów, forach branżowych oraz w mediach społecznościowych.
Head hunting – wyszukiwanie i docieranie do wskazanych kandydatów spełniających określone kryteria.
Polecenia, rekomendacje od klientów czy kandydatów biorących udział w prowadzonych projektach.
Networking.
Współpraca z agencjami zajmującymi się outplacementem.
Wewnętrzna baza aplikacji.
Out of the box – rozwiązania nowe, nieszablonowe, dopasowane do konkretnego zlecenia.
Metody weryfikacji doświadczeń i kompetencji kandydatów
Analiza dokumentów aplikacyjnych.
Wstępny wywiad telefoniczny (obecna sytuacja zawodowa, motywacja do poszukiwania / zmiany pracy).
Ustrukturyzowany wywiad selekcyjny – wywiad biograficzny analizujący ścieżkę kariery, wywiad behawioralny badający kompetencje.
Elementy scenek, testy, zadania.
Sesja Assessment Center (ocena wybranych kompetencji i potencjału kandydata).
Badanie naturalnych źródeł motywacji kandydata (test „motywacyjne DNA” oparty na metodologii Tamary Lowe, diagnoza ogólnej tendencji oraz bieżącej motywacji).
Weryfikacja referencji (na życzenie klienta).
Testy: Extended DISC, językowe, sprawdzające umiejętność analizy danych liczbowych, informacji słownych i logicznego myślenia, osobowościowe, wiedzy, itd. Pracujemy zarówno na „wypracowanych” już narzędziach, tworzymy także nowe ściśle dopasowane do potrzeb danego procesu i oczekiwań klienta.
