Case study

Od rekrutacji do szkoleń


Branża wydawnicza,
od 2011 do chwili obecnej

Od 2011 r. współpracujemy z działem handlowym jednej w największych, międzynarodowych firm wydawniczych. Rozpoczynaliśmy od jednego zlecenia. Obecnie wspieramy wszystkich regionalnych dyrektorów sprzedaży w rekrutacji i selekcji doradców klienta, przedstawicieli handlowych, key account managerów na terenie całej Polski. Ze względu na zadowalające rezultaty prowadzonych przez nas działań, otrzymaliśmy rekomendację wewnętrzną i nawiązaliśmy współpracę z zagraniczną, siostrzaną spółką przy rekrutacjach regionalnych menedżerów sprzedaży na rynki Europy Środkowo-Wschodniej i Azji. Ponadto, dzięki zdobytym doświadczeniom i wiedzy o organizacji, poszerzyliśmy naszą współpracę również o szkolenia z obszaru rekrutacji i selekcji dla regionalnych dyrektorów sprzedaży.

  • Wspólnie z klientem zaprojektowaliśmy mapę procesu rekrutacji i selekcji i optymalizowaliśmy poszczególne etapy.
  • W ramach warsztatów wymienialiśmy doświadczenia oraz trenowaliśmy umiejętności menedżerów w obszarze selekcji.
  • Stworzyliśmy również profile stanowiskowe oraz narzędzia pomocne przy ocenie kompetencji kandydatów.
  • Dzięki posiadanej sieci kontaktów i sprawdzonym metodom działania docieramy z ofertą do odpowiednich kandydatów.

Wieloetapowe procesy rekrutacyjne


Branża motoryzacyjna,
od 2013 do chwili obecnej

Od 2013 r. obsługujemy rekrutacyjnie sieć dealerską jednej z wiodących marek samochodów osobowych i użytkowych. Prowadzimy wieloetapowe procesy rekrutacji i selekcji kandydatów na stanowiska m.in. sprzedawców, doradców serwisu, kierowników sprzedaży czy kierowników serwisu. Wspólnie z klientem wypracowaliśmy mapę procesu, określiliśmy, zgodnie z założonym profilem, oczekiwane kompetencje oraz stworzyliśmy zestawy zadań assessmentowych. Nasi konsultanci organizują panele spotkań kwalifikacyjnych oraz sesje Assessment Center dla finałowych kandydatów. W spotkaniach udział biorą także dealerzy oraz przedstawiciele centrali.

  • Wspólnie wypracowaliśmy i wprowadziliśmy standard procesów rekrutacyjnych dla poszczególnych stacji dealerskich.
  • Dzięki realizacji projektów na wysokim poziomie jakościowym, umacniamy wizerunek dealera na rynku lokalnym.
  • W rezultacie kilkuetapowego profesjonalnego procesu rekrutacji i selekcji, do firmy dołączają osoby o rzetelnie zweryfikowanych kompetencjach.